Java ile Appletler: Araba Sürme Oyunu

Bu derste appletler ile yazılmış araba sürme oyununu görelim.

Bu derste appletler ile yazılmış araba sürme oyununu görelim.


public class ArabaOyunu extends Applet implements Runnable,KeyListener{



    

    int radius = 15;

    int witgh = 80;

    int height = 40;

    int xcoor = 20;

    int ycoor = 20;

    int max;

    boolean carpma = false;

    public void init(){

        setSize(800, 200);

        (new Thread(ArabaOyunu.this)).start();;

        max = getSize().width;

        addKeyListener(this);

    }

    public void paint(Graphics g){

        super.paint(g);

        g.setColor(Color.GREEN);

        g.fillRect(xcoor,ycoor,witgh,height);

        g.setColor(Color.blue);

        g.fillOval(xcoor,height+ycoor, radius, radius);

        g.setColor(Color.red);

        g.fillOval(witgh+xcoor-15, height+ycoor, radius, radius);

    }

    

    

    public void run() {

        while(true){

        repaint();

        try {

            Thread.sleep(50);

        } catch (InterruptedException ex) {

            Logger.getLogger(ArabaOyunu.class.getName()).log(Level.SEVERE, null, ex);

        }

        }

    }

    public void keyPressed(KeyEvent ke) {

        if(ke.getKeyCode() == KeyEvent.VK_RIGHT){

            xcoor+=20;repaint();

        }

        else if(ke.getKeyCode() == KeyEvent.VK_LEFT){

            xcoor-=20;repaint();

        }

    } 

    public void keyTyped(KeyEvent ke) {}

    public void keyReleased(KeyEvent ke) {}

}

  • Etiketler;
Yorum Yaz

Yorum yazabilmek için üye girişi yapmanız gerekiyor!

Yukarı Git