Corel'de resmi siyah-beyaz yapmak

Bu dersimizde Corel Draw'da bir resmi nasıl siyah beyaz yapacağımızı öğrenelim.

CorelDraw'ı açtıktan sonra önümüze gelen tablodan "NEW"'i seçerek bir sayfa açalım.



Daha sonra siyah-beyaz yapmak istediğiniz resmi açtığımız sayfaya atalım.



Resmimiz seçili durumda iken Bitmaps/Mode/ Duotone(8 Bit)'i seçelim.





OK'e bastığımızda resmimiz siyah-beyaz olmuş olacak:

Resmimizin son hali:

  • Etiketler;
Yorum Yaz

Yorum yazabilmek için üye girişi yapmanız gerekiyor!

• 12 yıl önce
teşekkür ediyorum
• 12 yıl önce
eline sağlık
• 12 yıl önce
SAÐOL YAA SİZLER OLMASANIZ NASIL KALKARIM BU CORELİN ALTINDAN HİÇ BİLMİYORUM
• 12 yıl önce
saolasın tesekkurler
• 12 yıl önce
çok güzel anlatıyorsunuz teşekkürler
• 12 yıl önce
slm ben bu corel drawı netten ındırebıırmıyım programını bana yardımcı olurmusunuz?
• 12 yıl önce
çok güzel anlatıyorsunuz teşekkürler
• 12 yıl önce
bu iyi oldu işte. siyah beyaz yapmak için saçma sapan işlerle uğraşıyordum. çok teşekkürler........sağolun.
• 12 yıl önce
teşekkürrler
• 12 yıl önce
eyvallah benim babam
• 12 yıl önce
gerçekten kolayca öğrenilebilecek şekilde anlatmışsınız teşekkürler
• 12 yıl önce
TEŞEKKÜRLER . Bir çok işi kolaylaştırdı bu tarif.:kirp:
• 12 yıl önce
merhaba. seçtiğiniz resmi siyah beyaz yapmak için "bitmaps" "mode" "grayscale 8bit" seçmeniz yeterli.
• 12 yıl önce
tbr.. güzell olmuşşş bizlerle paşlaştıgınız içn tşk.
• 12 yıl önce
ders anlatımınız için teşekkürler.. eyüp sana da teşekkürler..:D:
• 12 yıl önce
teşekkür eden herkese teşekkürler. Beğendiğinize sevindim...:kirp:
• 12 yıl önce
tebrikler ve çok tşkler:D:kirp:
• 12 yıl önce
Teşekkürler
• 12 yıl önce
bize birşeyler ögrettiginiz için teşekkuru bir borç bilirim
• 12 yıl önce
teşekkürler
• 12 yıl önce
ÇOK NET BİR ANLATIM
• 12 yıl önce
:gul:TESEKKÜRLER......:kirp:
• 12 yıl önce
:gul:TESEKKÜRLER......:kirp:
• 12 yıl önce
s.aaa arkadaşlar...diğer araçları ve ya tüm araçların ne işe yaradığını anlatırmısınız bir derste olabılırmı...genelde benzer dersler de onun için dedim...yani diğer araçların mesela bir derste--- arrangede --yer alan tüm araçları anlatırmısınız...daha iyi öğrenilirr...kib allaha emanet olun ba bayy:)))
• 12 yıl önce
abi eski haline getirmek için ne yapcaz benimki bütün export yaptıklarımı siyah beyaz kaydediyo artık yardımcı olurmusun..
• 12 yıl önce
ben kurs a gidecektim vaz geçtim buradan öğreniyorum corel i ama bazıları tam detaylı degil katolog calışması vs yokmu hiç
• 12 yıl önce
çok çok teşekkürler bu siteye emeği geçen bilgisini paylaşan herkese sağolun
• 12 yıl önce
TŞK DE YAPTIÐIMIZ BU ÇALIŞMAYI NASIL KAYIT EDERİZ
• 11 yıl önce
ŞİMDİ SEN BUNA DERSMİ DİYORSUN....
• 11 yıl önce
eyvallah kardeşşş
• 11 yıl önce
ben yeni başladım şöyle bi baktıktan sonra çok şey öğreneceğime inanıyorum teşekkürler:
• 11 yıl önce
tşkler sanırım corelin trace bölümündede yapılıyor ama senin anlattığın gibi daha güzel oluyor işim gereği aslında siyahlık oranı daha fazla olması gerekir
• 11 yıl önce
bilnmesi gerek güzel bi bilgi çok teşşekürler:kirp:

Yukarı Git