Geri Dönüsüm Kutusu'nun isminden sıkıldıysanız değistirelim

Geri Dönüşüm Kutusunun ismini değiştiremiyor musunuz? Ama değiştirmek de istiyorsunuz? O halde buyrun.

Geri Dönüşüm Kutusunun ismini değiştiremiyor musunuz? Ama değiştirmek de istiyorsunuz? O halde buyrun.

Önce aşağıdaki komutu çalıştırın:

Başlat > Çalıştır > Regedit

HKEY_CLASSES_ROOT altındaki "CLSID" adlı klasörü buluyoruz.

"CLSID" altındaki "{645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E}" dosyaya ulaşıyoruz. Sonra bu dosyanın altında "Shell Folder" klasörünü buluyoruz.

Şimdi ise sağ taraftaki pencerede "Attributes" tıklıyalım. Açılan pencerede 40 01 00 20 yazdığını göreceksiniz. 40 silip 70 yapalım.

Bu aşamadan sonra Geri Dönüsüm Kutusuna bir kez tıklayın, sonra F2 tuşuna basın. Artık ismini değiştirebilirsiniz. Kolay gelsin.

  • Etiketler;
Çağlar Umut Tosun
Grafik Tasarım bölümü mezunu olan yazar, dört yıldır grafik tasarımla uğraşıyor. Şu sıralar desen, karakalem ve animasyon çalışmalarına da yoğunlaşmış durumdadır. <p>Çağlar Umut Tosun, Photoshop, Flash, Freehand, CorelDraw, Frontpage programlarını kullanmayı biliyor ve sitede bu programlar hakkında dersler yazıyor.
Yorum Yaz

Yorum yazabilmek için üye girişi yapmanız gerekiyor!

clsid çıkmıo :(((((
hepsini denedim sonuna kadar ulaştım ama bi işe yaramıyo
Güzel kardesim ben bizzat yaptım ve oldu ben home edit. kullanıyorum sizde neden olmadı bilemiyorum.
Denemedim,bilmediğim seyi zaten ders olarak koymam istersen birde resimli anlatırım.
ELİNİZE GÖZÜNÜZE SAÐLIK SIHHAT VE GÜÇ KUVVET VERSİN
kesinlikle çalışıyorbiraz dikkatli bakarsak olacak arkadaşlar
denedim calısıyor arkadaslar..anlatan arkadasın ellerine sağlık :kirp:
denedim oldu cok guzel adını çöp yaptım :D
BENDE DENEDİM GAYET İYİ ÇALIŞIYO TŞŞKÜRLER ARKADAŞIM
Çalışmayan arkadaşlar şunu denesin; aynı klasör altında varsayılan DWord değeri war ona sağ tıklayıp "değiştir" diyin açılan pencerede "değer verisi" kutusuna 1 yazın...işlem tamam ,kolay gelsin
Teşekkürler oldu valla:gul:
ellerinize sağlık aradığım şeylerden biriydi gayet ii calışıyor
saolasın dostum yaptım ellerine sağlık
VALLAHİ BEN PROFESSİONAL KULLANIYORUM VE GAYET DE GÜZEL OLDU SİZ Bİ YANLIŞ YAPIYOSUNUZDUR SANIRSAM
saol oldu
denedim oluyor teşekkürler
cok saol kardes :D
saol kardeş oluyor tabika bende yaptım
Süper ço sağol:D
ya arkadaşım ben ne dedisen hepsini yapıyorum hatta bir kaç defa da kontrol ettim ama olmuyo:agla:
:gul: OLDU WALLA SAOL ARKADAŞŞŞŞ :kirp:
Ben düzenli olarak TuneUp, CCleaner gibi regedit temizlği yapan programlarla temizlik yapıyorum. Her seferinde bu olayı düzeltiyorlar. Acaba bunun için ne yapmalıyım? Temizleme şart ama geri dönüşüm kutusunun isminin de kalması lazım. Bir çözüm var mıdır?
GERİ DONUS KUTUSU YENİ OLURSTUR DEYİP ESKİSİNİ SİLİP İSMİNİ OYLE DEÃİŞTİRİYORSUNUZ. SORUM SUDUR.İSMİNİ DEGİSTİRDİKTEN SONRA İCİNİ ACTİGİMDA MAVİ İLE GERİ DONUS KUTUSU YAZİYOR ONU NASIL SİLECEM..:D:D:D
:D Aklına sağlık , çok iyi birşey bulmuşsun!:gul:
DENEDİM AMA OLMUY:uzul:
süper bir şey bu :gul: yapmak zor oldu ama becerdim sonunda
benim sormak sitediğim biraz daha farklı bay çağlar...acaba bu 40 sil 70 yaz muhabetti nerden geldi? yani bunu nasıl yaptınız? sabit numaralar filan var mı acaba bu tür şeylerle ilgili yoksa kafadan attınız da mı tuttu? lütfen cevab yazınız.çok merak ettim acaba bu 70i neye dayanarak yaptınız da bu şekilde oldu...
arkadaş ben yazan herşeyi yaptım ama değişmiyor nerede sorun olabilir,
oluyor tesekkurler
kardeşim saolasın,
tşk..ler... gerçekten cok güzel bir bilgi.
evet bnde yaptım tesekurler:kirp:

Yukarı Git