ASP ile Bir Site Yapalım (Son Bölüm)

Yönetim Panelimize geldi sıra. Bu derste yönetim panelimizi yapacağız.

Yönetim Panelimize geldi sıra. Bu derste yönetim panelimizi yapacağız.
Önceki derslerimizden ust.asp'de sadece Yönetim için linkimiz yonetim.asp?bolum=giris şeklinde olacak, o kadar. Başka bir değişiklik yapmıyoruz.

Çalışması biten arkadaşlar burada paylaşabilirler.

yonetim.asp dosyasını text dosyası olarak indirmek için buraya tıklayın.

Yetki ile kodlar da aşağıdaki gibi:


<!--#include file="ust.asp" -->



<table width="370" border="1" align="center" cellpadding="0" cellspacing="0" bordercolor="#ed6578">

  <tr>

    <td><table width="100%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">

      <tr>

        <td height="21" background="images/menuback.jpg">&nbsp;&nbsp;<span class="style5">Yetki Yok!</span></td>

      </tr>

      <tr>

        <td><table width="98%" border="0" align="center" cellpadding="0" cellspacing="0">

          <tr>

            <td><p align="justify"><br />

                <span class="style5">Ulaşmaya çalıştığınız sayfa sadece üyelere açıktır. Sayfaya erişebilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.<br />

                    <br />

                  <a href="yeniuye.asp" class="style5">Eğer üye değilseniz, üye olmak  için tıklayın.</a></span></p>

              <p>&nbsp;</p></td>

          </tr>

        </table></td>

      </tr>

    </table></td>

  </tr>

</table>

<!--#include file="alt.asp" -->



İşte son görünümler:











  • Etiketler;
Mustafa Coşkun
1982 yılında Aksaray'da dünyaya geldi. İlk ve orta öğrenimini burada tamamladı. <p>2001 yılında Gaziantep Üniversitesi Yabancı Diller Bölümünde eğitime başladı. Şu anda İngilizce ve Almanca olarak sadece özel ders ve çeviri hizmeti sunuyor. <p>2005 yılında internet ve web programcılığına geçti. Bir çok şirket için freelancer & home-office olarak proje geliştirdi. Aynı şekilde bu şirketlerin danışmanlıklarını ve site dil uygulamalarını sağlıyor. <p>Bilgisayar ile olan alakası ortaokulda QBasic ile başladı. Sonra normal internet kullanıcısı olarak devam etti. Şu an ASP, ASP.net, C#.net dilleri ile proje geliştirmektedir. Ayrıca grafik olarak da aktif bir Photoshop kullanıcısıdır.
Yorum Yaz

Yorum yazabilmek için üye girişi yapmanız gerekiyor!

Arkadaşlar kodlarda sıkıntı yaşayanlar için link veriyorum. Explorer da açılan Sayfada Görünüm > Kaynağı görüntüle deyip kodları olduğu gibi alabilirsiniz. http://www.mustafacoskun.com/sanalkurs/yonetim.txt http://www.mustafacoskun.com/sanalkurs/yetkiyok.txt Sitemiz bitmiştir. Kolay gelsin sorusu olanlar yazabilir.
çok güzel olmuş Bilgilerim.asp yide bekliyoruz sende yoksa o nu verdinmi birde panele giremiyorum
Merhaba Mustafa bey; öncelikle teşekkür ediyor ellerinize sağlık diyorum son bölümde şoyle bir hata aldım acaba ben neyi yanlış yapmışımdır Hata Tipi: Microsoft VBScript derleme hatası (0x800A03FB) 'Loop' gerekli /sanalkurs/yonetim.asp, line 1007
Hiç kimse bu cesareti gösterip bu kadar açık bir şekilde ve kodlarıda ayrıntılı, cömertçe paylaşarak böyle bi derse kalkışmadı, hatta kalkışamadı. Asp kodları zaten tek tek anlaşılmaz. Yeni başlayanlar açısından en iyisi örnekleri inceleyip gerekli yerlerde değişiklik yaparak sistemi tanımaya çalışmak ve bu işi çözmek. Mustafa arkadaşımız böyle bir imkan sundu ve elinden geldiği kadar da açıklayıcı oldu. Mustafa'ya ve Mustafayı Sanalkurs'a kazandırana teşekkürler...
srsri_53 bilgilerim.asp 6.Dersimizin konusu idi üyelik kısmında vermiştik. http://www.sanalkurs.net/asp-ile-bir-site-yapalim-7bolum-2140.html
aayazli eğer veri tabanındaki kayıtların hepsini silmiş isen ve RecordSet oluşturulan yerde kontol koymamış isen olası o şekilde bir hata alabilirsin. Yani boş kayıt çevirememiştir. Veri tabanına herhangi birşey yaz dene bakalım. Kolay gelsin.
Mustafa Bey, Böyle açik açik kodlari verdiginiz için tesekkürler.Yeni baslayanlara bölüm bölüm aktarirsaniz sevinirim...
/yonetim.asp giremek istediğimde aşağıdaki hata ile arşılaşıyorum. (Site suan nette) Sorun neden kaynaklanıyor nacaba Microsoft VBScript compilation error '800a03fb' Expected 'Loop' /yonetim.asp, line 3016
güzel bir paylaşım oldu eline saglık şimdi sırada ne var acaba?
Bütün emeklerin için çok teşekkürler. Çok faydalı bilgiler. Sonuna kadar yaptım, çok kararlı biçimde çalışıyor. Tekrar teşekkürler.
ShyRain benzerini asp.net + c# ile Temmuz 15 gibi düşünüyorum. Planlar doğrultusunda tabiki bende işlerimi görevlerimi derlemeye çalışıyorum. Yoksa öğrenmekte öğretmekte güzel sende bilirsin. Kolay gelsin.
vallahi helal olsun be üstad. Tek kelime ile harika bir çalışma ellerine kollarına sağlık.
atakkhan ın hatasından bendede var nasıl düzeltçez :sasir:
dasarımcı ona yazdığım yanıt senin içinde geçerli. Veri tabanında hiç kayıt kalmamış olabilir. Kontrol et. Yada kontrol koy RecordSet için.
slm hocam ben bunu yapamadım kesin sorun bende 3 kere denedim olmuyo bazen pc böyle sorunlar çıkarıyo bunu yapan söyleyebilir mi
Evet yapan arkadaşlar ver. uur123 arkadaşımızla paylaşırsanız yardımcı olmuş olursunuz.
Iyi Güzelde kardeş bu portal bana çok tanıdık geldi.. ÇilekPortal'ın Aynısı Dosyalar ve isimleride aynı hiç bi fark yok:D Hakkı Can'a Saygılar:)
İlk dersi okursan fikir edine bilirsin. Arşivden çıkarılmış bir çalışma ve bir öğrenci için yeniden düzenlenmiş. Bende yıllar önce ASPindir.com ile başlamıştım. Ordan kalan arşivlerden olsa gerek. Kolay gelsin.
uyuzcuq araştıdım evet ona çıktı. Ama bu çok eski halidir şimdi v1.2 bunu çıkarmış sanırım kendi sitesinden edindiğim bilgi. Ayrıca bende zamanında ondan kaynak almışım Hakkı bey ve Yusuf beye saygılar.
Evet onun düzenlenmiş ve çalışmayan yerleri çıkarılmış hali. Ama anlatım güzel olmuş yani öğretici olmuş her ikisinide teşekkürler. Sayelerinde anlamaya başladık. :gul:
çok yararlı bir bilgi oldu eline sağlık benim bi sorum olacak acaba form siteleri nasıl yapılıyo bilen biri bana yardımcı olabilirmi
selam ANUBIS öncelikle bilgilerin için çok teşekkürler.çok işime yaradı asp de biraz olsun ilerlemiş oldum ama 2 hatam var benim. 1- yönetim paneline giriş için ust.asp de linki nereye yapıştıracağım bir türlü bulamadım çok denedim ama nafile ben değişiklik yapınca site açılmıyor hata veriyor 2- sağ tarafta akan ilan bölümünde ilanlarım görünmüyor.yani kayan yazı bölümünde yazılar geçmiyor.ilan.asp ye baktım veritabanında da ilan var neden bole yaptı saygılar...
ilk sorunun için href="bilgilerim.asp" gibi admin için giriş dosyana link vermen gerek. Örnek de mevcut bu zaten. Soru 2: Büyük olasılıkla include etmemişindir duyurularını o tablo da boş kalmıştır. Dikkat et belki gözden kaçmıştır. Kolay gelsin.
süpersin çok sağol
sn. arkadaşım acemilik işte devamlı aşağıdaki hataları alıyorum. bir de "yonetim.asp?bolum=giris" nereye yazacağımı bulamadım saygılarımla Hata Tipi: Session nesnesi, ASP 0102 (0x80004005) İşlev, girdi olarak bir dize bekliyor. /uyegiris.asp, line 29 Tarayıcı Tipi: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.30) Sayfa: POST 42 bytes to /uyegiris.asp POST Data: kullanici=admin&sifre=admin&girbtn=Giri%FE
Ellerine sağlık harika bir paylaşım. Bu kadar dersi hiç bir rada görmedim.
ASP kısmına bak sitemizin forum kısmında bir arkadaş basit bir şekilde vermişti yanlış hatırlamıyorsam. İstifade edebilirsin. Kolay gelsin.
ellerinize sağlık hocam
çok güzel bir paylaşım olmuş .. ancak bir yere takıldım.. banner değiştirme ve fotoğraf galerisine resim eklerken bir gözat butonuyla resim seçerek eklemek gerekmezmiydi... yani yönetim paneli olmasına rağmen yinede ftp programı ve yol belirtmek için azda olsa bir bilgi gerektirmiyor mu. yani anlamayan biri bu siteyi yönetebilir ancak resim ekleyemez... tek sorun bu ... gözat butonuyl resim çağrılsaydı harika olurdu..
bazı ücretsiz servisler buna izin vermiyor herkes kullanabilsin diye sadece dosya yolu vermek daha cazip geldi ama tabiki isteyen sunucusuna gore onlarıda ekleyebilir hem geliştirmeye açık bir yapı. Kolay gelsin başarılar.
cok güzel anlatım gerçekten cok tşk ederiz.
bı yonetim panelini çalışmıyor bende yani sayfaa var görüntü yok
bi sorum olcak eğer kızmazsanız ve cevaplarsanız sevinirim bende yönetim paneli görünmüuo yani sayfa açılıyo ama boş bi sayfa geliyo
üstadım ben dreamweaver kullanıyorum.vermiş olduğun örnekleri disayn kısmında değiştirmeye çalıştım ama olmadı engellemişsin sanırım
Emeğine sağlık teşekkür ederim.:D
onurberkay1@hotmail.com a bunun bitmiş tüm veritabanı da dahil gönderirseniz memnun olurum beceremedim çok acemiyim lütfen
eline sağlık hersey güzelde yeni sayfa eklenmio buna o hatası war senin eklediklerinden başka bi sayfa eklemek istedim eklenmedi hata werio
eline sağlık arkadaşım güzel olmuş ve kullanıyorum. ancak benim bir sıkıntım var ana sayfadan üye girişi yaptığımda sanki hiç kullanıcı adı ve şifre girmemişim gibi yetki yok sayfasına yönlendiriyor beni ancak 4- 5 kez denersem admin menüsüne giriyorum girdikten sonrada ara ara yetki yok bölümüne atıyor. bunu düzeltmek gibi bir şansımız varmı acaba yada sorun nerdedir ? şimdiden teşekkürler..
öğretmenim emeğinize sağlık çok güzel bir çalışma olmuş.Okul kapandıktan sonra sayfanın tüm dosyalarını vereceğinizi söylüyorsunuz.sabırsızlıkla bekliyorum.Derslerin devamını bekliyorum
acilll arkadaşlar ben visual studio 2008 de hazırladıgım veri uygulamamı Macromedia Dreamweaver 8 de açamıyorum yerel sitenın içne attıgımda sayfa hata veriyor normal bir şekildede açılmıyo dreamweaverde ollusturdugum sitemde link veriyorum visual sutudoda olsturdugum siteye açmıyor yardımcı olursanız sevinirim ama acill lütfennn
hocam çok teşekürler ben yonetim asp yi beceremedim bide yetkisiyok.asp dosyasını bulamadım
vallahi hocam dersin bitmiş şekiyle upload ederseniz çok iyi olur ne kadar düzeltmek istesemde bir yerlerde hata veriyor bitmiş şeklini sizden bekliyoruz:agla:
vallahi hocam dersin bitmiş şekiyle upload ederseniz çok iyi olur ne kadar düzeltmek istesemde bir yerlerde hata veriyor bitmiş şeklini sizden bekliyoruz:agla:
hocam yonetim.asp çalışmıyor bende admin olarak giriç yapıyorum yöönetim bölümüne gittiğimde sadace yönetim bölümündeki tablo başlık yazısı görünüyor ama yönetim paneli ile hiç bişey çıkmıyor
Hata Tipi: Microsoft VBScript çalışma hatası (0x800A01C2) Hatalı bağımsız değişken numarası veya geçersiz özellik ataması: 'rs' /ilksite/Default.asp, line 30
üstat öncelikle böyle bir ders için teşekkür ederim hele benim gibi bir web tasarım okuyan biri için çok yararlı bir ders oldu. ben aşağıdaki hatayı almaktayım Hata Tipi: Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005) [Microsoft][ODBC Microsoft Access Sürücüsü] Belirtilen tablolardan silinemedi. /yonetim.asp, line 558 bu hatayı almaktayım ne yapmam lazım ?
pskology öncelikle yazma iznine bak daha sonra da silmeye çalıştığın tablonun var olup olmadığına bak veri tabanına
biraz geç ama yeni kayıt oldum. ve asp ye yeni merak sardım. inanın asp nin a sından anlamıyordum. burdaki anlatımların sayesinde şimdi kensi sitemi yapabilir. scripti oluşturdum. şimdi bu dersleri baştan bakıp tasarımı değiştirip sitemi yapacağım elinize sağlık. iyi günler. çalışmalarınızda başarılar dilerim...:kirp:
Mustafa hocam, öncelikle böyle mükemmel bir çalışma yaptığınız ve bunu da paylaştığınız çok teşekkür ediyor sizi kutluyorum.Ben 55 yaşından sonra bu işe başladım ve sayende çok şey öğrendim.Bu çalışma ile ilgili birkaç sorum olacak yardımcı olabilirsen(bilgi açısından söylemiyorum,zaman ayırabilirsen demek istiyorum) çok sevinirim. 1.Akan yazı ile hazırlanmış ilanlar bölümünde sadece başlığı alıyor.zaten siz de bunu yapmak istemişsiniz.yaptığım çalışmada 6 adet özel ilanım var .bunların herbiri bir table içinde toplanmış durumda.içinde resim ve ürün açıklamaları var.Bu tablonun tümünün burada geçişini nasıl sağlayabilirim 2.yönetici bölümündeki resim ekleme bölümüne gözet butonu koyarak bilgisayarımdan seçmek mümkün olabilir mi.daha doğrusu nasıl eklerim ilgi ve alakanız için şimdiden teşekkür ediyorum.Ayrıca sanalkurs yöneticileri sizi tebrik ediyorum böyle bir siteye bizi kavuşturduğunuz için

Yukarı Git