3Ds Max'te Kaya Yapmak

Bu dersimizde 3Ds Max'te kaya yapmayı anlatacağım.

Merheba arkadaşlar,

Bu dersimizde kaya modellemeyi öğreneceğiz.

Programı açtıktan sonra bir Sphere (küre) objesi belirtelim. Belirttikden sonra Modify panelini açalım ve Noise modifiyesini seçelim.



Orada Fractal düğmesi işaretli olmalı.

X: 1,4
Y: 36,16
Z: 13,62 olmalı.

Aynı resimdeki gibi:





Şimdi ise sırada onu kayaya daha çok benzemesi için onu kaplamak gerekiyor. Siz Material Editor'de kayayı istediğiniz gibi kaplayabilirsiniz.

Bu da kayanın render'da görüntüsü:



Herkese kolay gelsin.

  • Etiketler;
Anar Mehraliyev
3Ds Max, Delphi, Flash, Premiere programlarını iyi bilen yazar Azerbaycan'da yaşıyor.
Yorum Yaz

Yorum yazabilmek için üye girişi yapmanız gerekiyor!

faydalı bir ders Teşekkürler
Sorularınız olursa buraya yazabilirsiniz.
tasarladığımız karakteri biped ile birleştirip nasıl hareketlendirebiliriz acaba ?
Çok basit bipedin bir kısmı mesela eli ile senin yaptığın bir objeni birleştirmek için Select and link düğmesine basıyosun ve bir çizgi ile bipedin eli ile objeni bağlıyorsun
güzel bi ders
teşekkürler
teşekkür
cox gozel olub tesekkurler

Yukarı Git